Makelaars En Adviseurs Onroerende Goederen Heemskerk

zonneveldmakelaars
www.zonneveldmakelaars.nl

Informatie

Zonneveld Makelaars is transactiegericht, maar ook klantgericht. Persoonlijke aandacht en de tijd nemen, zijn voor ons vanzelfsprekend en onderdeel van onze werkwijze. Binnen ons kantoor hebben wij korte lijnen en wij zijn makkelijk aanspreekbaar. Onze werkwijze resulteert in het realiseren van transacties en taxaties, binnen de kortste tijd, met een passend pakket, tegen de beste voorwaarden en met de meeste service. Wij onderscheiden ons door 7 dagen per week bereikbaar en inzetbaar, flexibele pakketten (full service, medium en basis pakket), duidelijke tarieven (geen opstartkosten, vaste all-in prijzen en betaling achteraf), no cure no pay (n.v.t. bij basis pakket), hoge verkoopsnelheid door aanmelding aanbod op tien sites, waaronder Funda.nl en inzet social media, de beste presentaties d.m.v. professionele fotografie, artist impressions, woonvideo’s, 360 graden foto’s, google streetview, digitale plattegronden, digitale brochures en opvallende te koop borden en de makelaar is gecertificeerd en aangesloten bij de branche organisatie VBO. Wij zijn u graag van dienst, bel of mail ons gerust voor een vrijblijvende kennismaking.

Keywords Gratis waardebepaling, Huur, Koop.

Beoordelingen

Deze advertentie is nog niet beoordeeld:

Makelaars En Adviseurs Onroerende Goederen
0251218027 0251-218-027 +31251218027