Centrale Verwarming - Materialen En Onderdelen Heemskerk

info@luchtklimaatservice.nl
www.luchtklimaatservice.nl

Informatie

Luchtklimaat Service is een servicebedrijf voor mechanische- en gebalanceerde ventilatiesystemen (wtw) voor de particuliere sector. Dit doen wij in de regio Noord-Holland. Wij bieden onderhoudsabonnementen voor mechanische- en gebalanceerde ventilatiesystemen aan. Tevens reinigen wij de kanalen behorende bij de verschillende ventilatiesystemen en regelen wij ook deze systemen in. Ook leveren wij filters en filterabonnementen voor gebalanceerde ventilatiesysteem (wtw) met een gratis e-mail reminderservice. Mechanische- en gebalanceerde ventilatiesystemen hebben minimaal éénmaal per anderhalve jaar een onderhoudsbeurt nodig, net zoals uw cv-ketel dit nodig heeft om het systeem naar behoren te laten functioneren. Als het systeem niet goed ingeregeld is en als er geen onderhoud uitgevoerd wordt, dan ontstaat de kans dat er tochtverschijnselen in huis ontstaan en de kans op gezondheidsproblemen zoals hoofdpijn, allergieën, astma toeneemt.

Keywords Gratis offerte, Particulieren, Bedrijven, Ventilatoren, inregelen ventilatiesystemen, Inregelen ventilatiesystemen, onderhoud ventilatieunit, Onderhoud ventilatieunit, reinigen ventilatiekanalen, Reinigen ventilatiekanalen, ventilatiesystemen, Ventilatiesystemen, ventilatoren, vervangen ventilatieunit, Vervangen ventilatieunit.

Beoordelingen

Deze advertentie is nog niet beoordeeld:

Centrale Verwarming - Materialen En Onderdelen
0251200035 0251-200-035 +31251200035