Advocaten En Advocatenkantoren Heemskerk

info@fvadvocaten.nl
www.fvadvocaten.nl

Informatie

Gewoon goede advocaten! Wij zijn thuis in heel Noord-Holland en in Heemskerk, Beverwijk, Uitgeest, Castricum en de Zaanstreek in het bijzonder. Fridsma & Vervest advocaten is het full service advocatenkantoor in de IJmond. Per 1 maart 2022 zijn we gehuisvest op de Maerelaan 5, 1961 KA Heemskerk. Zoals het IJmonders betaamt, zijn we recht door zee als een Beverwijker, vasthoudend als een Heemskerkse ezel en nuchter als een Uitgeester. Kortom, we zijn gewoon goede advocaten. We zijn groen omdat we om het milieu denken, maar beslist geen groentjes! De oprichters, Nynke Fridsma en Wanda Vervest hebben ruime ervaring opgedaan in de (sociale) advocatuur. Onder de naam Fridsma & Vervest staan we particulieren en kleine ondernemers bij op een groot aantal rechtsgebieden. We concentreren ons op die zaken waar wij een passie voor hebben: strafrecht, familierecht (echtscheiding en alimentatie), arbeidsrecht, sociale zekerheidsrecht en civiel recht. U kunt bij ons terecht als u een dagvaarding hebt ontvangen, hulp nodig hebt bij een echtscheiding of bij voorbeeld vragen heeft over alimentatie. Fridsma & Vervest is een modern kantoor, dat midden in de regionale samenleving wil staan en zo milieuvriendelijk als mogelijk is, wil werken. Dat betekent dat we bij voorkeur (maar niet uitsluitend) via de digitale snelweg met cliënten corresponderen om de kosten te beperken en papier te sparen en dat we zo mogelijk zaken doen met lokale of regionale bedrijven. Onze klanten komen niet alleen uit Beverwijk, Heemskerk, UItgeest en Castricum (de IJmond) maar uit de wijde omgeving. In strafzaken staan we verdachten bij uit heel Nederland, en zelfs het buitenland. Heeft u een juridisch probleem maar twijfelt u of u een advocaat nodig hebt? U bent welkom op ons wekelijkse gratis spreekuur op maandag van 9.00 tot 11.00 uur, of na telefonische afspraak.

Keywords Bedrijven, Particulieren, Internationaal personen- en familierecht, Jeugdrecht, Financieel economisch strafrecht, Internationaal strafrecht, Jeugdstrafrecht, Milieustrafrecht, Penitentiair recht, Verkeersrecht, Pensioenrecht, Sociale zekerheidsrecht, Consumentenrecht, Sportrecht, Eigendomsrecht, Schuldsanering / WSNP, Beslag en executie, Burgerlijk procesrecht, 200 - 219 euro, 24-uurs service, Alleen op afspraak, Gefinancierde rechtshulp (pro deo), Online juridisch advies, Online offerteaanvraag, Rechtsbijstand op maat, Spoedeisende zaken, Begane grond, Toegankelijk voor rolstoelen, Familierecht, Arbeidsrecht, Ontslagrecht, Contractenrecht, Bestuursrecht, Echtscheidingsrecht, Personenrecht, Strafrecht algemeen, Burenrecht, Gratis inloopspreekuur, Huurrecht, Verbintenissenrecht, Alimentatie, Gefinancierde rechtsbijstand, Parkeren voor de deur (gratis).

Beoordelingen

Deze advertentie is nog niet beoordeeld:

ma:gratis spreekuur 9.00 tot 11.00 uur

Betalingsmogelijkheden