Schoonheidssalons Heemskerk

Kapsalon Aad van Tunen

Schoonheidssalons Heemskerk
Beoordeel ons nu op Klantenvertellen!

Kerkweg

Plaats
1961 JD  Heemskerk
www.kapsalonvantunen.com

Informatie

Welkom bij kapsalon Aad van Tunen. Gezelligheid in een ontspannen huiselijke sfeer. U kunt bij ons terecht voor: - de kapsalon - Kerastase, Nuskin, Goldwell, Calmare, Clynol, Royal Effem, CND nails en Keune - tabaksartikelen - Keratin Treatments - Professionele kleurbehandelingen - Bruidskapsels - Advies ( kareeltjes, Pharmanex, Nuskin, Goldwell kleurbehandelingen) - Anti-Ageing ( Nuskin) - CND nails - Royal Effem (parma) make up - gezellig kopje koffie

Keywords Mobiele Kapper / kapper aan huis, Calmare, Kerastase, Begane grond, Gehandicaptenparkeerplaats, Honden toegestaan, Epileren, Knippen, Wassen, Opsteken, Coupe soleil, Permanent, Stylen, Metamorfose, Bruidskapsel, Haaradvies, Haaranalyse, Haarmode / haartrends, Highlights / lowlights, Hoofdmassage, Kinderen, Make-up, Manicure, Nagels, Scheren, Verven / kleuren, Visagie, Vlechten, Watergolven, Joico, Keune, Dameskapper, Herenkapper, Föhnen, Kinderkapper, Zowel op afspraak als zonder afspraak, Haaruitval en hoofdhuid, Goldwell.

Beoordelingen

Deze advertentie is nog niet beoordeeld:

Betalingsmogelijkheden

American Express , Visa , Cash , MasterCard