Schoonheidsinstituten Heemskerk

1965 RS Heemskerk
Telefoon

Informatie

Renata is gevestigd op Leen Acker 32 . Het volgende wordt aangeboden: Schoonheidsinstituten In Heemskerk zijn er 24 andere Schoonheidsinstituten. Een overzicht is hier te vinden.

Beoordelingen

1 Beoordelingen, in gemiddeld 5 Stars

Een super tevreden klant!!! schreef op 08-02-2014

Renata is als een diamant, puur en echt.

Lieve mensen, Ik ben zo blij dat ik bij Renata kom,wat een geweldige vrouw met zeer veel kennis in huis. Er hangt een positieve sfeer in haar salon,het straalt rust uit en door haar manier van werken voel ik mij zeer op mijn gemak bij haar. Elke 2 maanden kom ik bij haar langs,en krijg dan eerst een uitgebreid advies welke behandeling we gaan toepassen. Zij gebruikt dan de producten die op dat moment het best bij mijn huid past. Super toch!! Mijn huid is met sprongen vooruit gegaan,en wordt zelfs 1o jaar jonger geschat!! dank Renata.... En massages geeft ze als de beste,echt nog nooit eerder meegemaakt zo ontspannen. Ze oefent precies de juiste druk uit daar waar het nodig is......ongelofelijk. Mensen maak kennis met haar,Renata is een vrouw met gouden handen... Een lieve groet van een zeer tevreden klant!!!!

Schoonheidsinstituten
0251258586 0251-258-586 +31251258586